رگه های صورتی فضای داخلی خاکستری ملایم این خانه خانوادگی مدرن را شیرین می کنند ، جایی که لایه های الگوی هندسی به علاقه و انرژی می پردازند. که توسط ناتا بو تجسم شده است ، این یک فضای زندگی دقیقاً سفارشی است که در آن کابینت سفارشی با استفاده از پل زدن مبلمان ، پر کردن شکاف ها و محصور کردن گوشه ها ، منطقه قابل استفاده را افزایش می دهد. برجسته سازی لهجه های رنگی و الگوی خوش روح باعث ایجاد شور و نشاط در این فضای داخلی جذاب می شود ، بخصوص در اتاق کودک. در این فضا ، رنگ های روشن صورتی به سرعت برای یک پالت دکور آبی پرستاره و یک موضوع ابرقهرمانی انتخاب می شوند ، اگرچه جذابیت مبلمان سفارشی همچنان باقی است. تا پایان تور با ما باشید تا چند حمام کوچک حمام کوچک با شکوه را نیز جمع کنید.

بالش های گل ختمی صورتی و پرتاب فازی منطبق ، یک رنگ شیرین را به یک مبل مقطعی خاکستری اضافه می کند مجموعه ای از بالشهای طرح هندسی متنوع ، ابعادی اضافی به شبح خطی مدرن مبل می بخشد.


تم هندسی مخلوط و مطابقت دارد از طریق یک فرش شمع متوسط ​​دنج در مرکز اتاق نشیمن پخش می شود یک چراغ کف شیک در انتهای مبل L شکل قرار گرفته است و یک توقف بصری بین فضای اتاق نشیمن اوپن و غذاخوری همسایه اش ایجاد می کند.

فضای ذخیره سازی سفارشی در پشت مبل به گونه ای ساخته شده است که از فضای دیوار بطور معمول استفاده نمی کند. یک قفسه تزئینی به جای میز مبل خدمت می کند. کابینت سفارشی در گوشه گوشه سالن ، به راهرو خانه گسترش می یابد و در آنجا جلوه ای مفید و خلاقانه به شما می بخشد. چراغ های آویز کوچک به صورت جفتی به حالت تعلیق درآمده اند ، که یک روش هوشمندانه برای بیان بیانیه بزرگتر با بودجه کمتری است. میزهای قهوه چوبی تودرتو در مرکز فضای اتاق نشیمن زوجی ایجاد می کنند و ترتیب نور آویز دوتایی را در بالا تکمیل می کنند. از آنجا که آشپزخانه به اتاق نشیمن باز است ، فضای پایان کابینت آشپزخانه کاملاً متناسب با بقیه مبلمان اتاق نشیمن طراحی شده است.

دکوراسیون داخلی فضای ,اتاق ,نشیمن ,سفارشی ,ایجاد ,کوچک ,اتاق نشیمن ,فضای اتاق ,حمام کوچک ,فضای داخلی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ஜ۩۞۩ ஜ בخـتر刀ノζ乇 ــرکஜ۩۞۩ ஜ اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لردگان شعر معاصر علی سعیدی بیـنوا ازدواج و خانواده فوستالژیک دانلود تحقیق جورواجور نقد برسی پایه ها