بلیک توصیه می کند با انجام اقدامات احتیاطی درست اوایل سال جاری را برای هالووین آماده کنید ، بنابراین شب شما از Boo! " به Boohoo! " نمی رود.

متخصصان ما پنج نکته برای کمک به شما در حفظ امنیت فرزندان و خانه در هنگام هالووین ارائه می دهند.   

ارواح ، اجنه و زامبی های سرگردان در هالووین در محله شما می توانند کاملا ترسناک باشند ، اما تهدیدهای ترسناک بیشتری وجود دارد که باید در نظر بگیرید .

آینه گزارش در سال 2017 که سرقت توسط 160 درصد افزایش می دهد  در اطراف  هالووین زمانی که مردم هستند ترفند و یا درمان یا حضور در احزاب !

اوایل شب پوششی را برای سارقانی پنهان می کند که در میان لباس پوشان خوشحال پنهان می شوند. این را به تهدید سارقانی که احتمالاً  خانه شما را بیرون رانده و نقاط ضعف را بررسی می کنند ، اضافه کنید. این ، به اندازه کافی به رعشه مرگ خود را!

سرقت  

نکات ایمنی درباره خانه هالووین بلیک

 

من بیرون خانه ات را تماشا می کنم

قبل از هالووین ، قسمت بیرونی خانه خود را برای دسترسی به نقاط احتمالی بررسی کنید اطمینان حاصل کنید که همه پنجره ها و درها به طور ایمن قفل شده اند ، به خصوص آنهایی که در پشت درختان و بوته ها پنهان شده اند. مالکان اغلب درهای uPVC خود را به طور نامناسب قفل می کنند  و سارقین از این اشتباه سو استفاده می کنند !   آیا سیستم گیر منزل دارید؟ اگر نه ، باید !! هنگام خروج از خانه حتما آن را تنظیم کنید.   بدون ترفند ، لطفا!

هیچ کس نمی خواهد تعجب ناخوشایندی را هنگام باز کردن درهای خود به ترفند یا درمانگرها تغییر دهد . اگر نمی خواهید کسی زنگ شما را بخورد چراغ جلو خود را خاموش نگه دارید. 
  قبل از پاسخ دادن به درب ، با دیدن سوراخ جاسوسی خود دوباره بررسی کنید. اگر سیستم ورود به درب داشته باشید حتی راحت تر است ! ترفند یا معالجه

مشروع معمولاً بین ساعت 8 شب تا 21 شب به پایان می رسد 
اگر زنگ در شما دیر به صدا درآمد ، به آن پاسخ ندهید!
 

از فضای بیرونی و باغچه خانه خود عکس بگیرید

بدون استخوان را در مورد آن - ترفندهای در هالووین می تواند خسارت قابل توجهی شود. عکس های خانه قبل از هالووین به شما کمک می کند هرگونه خرابکاری را در صورت تصمیم گیری برای هدف قرار دادن خانه خود به اثبات برسانید .   از این بهتر ، یک سیستم دوربین مداربسته که به صورت حرفه ای نصب شده است ، مراقب 24 ساعت شبانه روز خانه شما خواهد بود و سارقین و اشرار را از هدف قرار دادن اموال شما باز می دارد!   

با این چک لیست سارقین را بزنید!

در اینجا ، درمان SA از کارشناسان در بلیک !   لیست رایگان امنیت خانه ما شامل باغچه جلویی ، باغ پشتی و کاربرد شما می باشد آن را بارگیری کنید و موارد را بررسی کنید تا ببینید خانه شما واقعاً چقدر ایمن است و از این شگفتی های زننده در هالووین جلوگیری کنید! منبع

امنیت اماکن خانه ,هالووین ,امنیت ,دادن ,بررسی ,سارقین ,قرار دادن ,بررسی کنید ,خانه هالووین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قوانین بسکتبال عصای موسی اجناس فوق العاده دانلود فایل های کمیاب مجله اینترنتی گپ مپ دستگاه چاپ سیلک پی سی دانلود دفتر شعر نصیره