قیمت کابینت نئوکلاسیک  

قیمت کابینت نئوکلاسیک مانند سایر انواع کابینت آشپزخانه تحت تاثیر فاکتورهای متعددی بوده و با توجه به دیواری یا زمینی بودن آنها و همچنین متریال به کار رفته در بدنه و روکش درب ها نرخ ها متفاوت خواهد بود. این گروه از کابینت ها در واقع تلفیقی از کابینت کلاسیک و مدرن بوده و اصالت و سادگی را در کنار هم حفظ نموده است. نوین کابین؛ تولید کننده انواع کابینت مدرن، کلاسیک در ادامه قیمت کابینت نئوکلاسیک را بررسی نموده و عوامل موثر در نرخ گذاری را شرح خواهد داد.

قیمت کابینت نئوکلاسیک چوبی

در حالت کلی در صنعت تولید کابینت های آشپزخانه به چند مساله مهم توجه ویژه ای میشود که از مهم ترین آنها متریال به کار رفته برای مغز کار یا بدنه می باشد. بر همین اساس می توان کابینت های نئوکلاسیک را در دو گروه کابینت چوبی و ام دی اف تقسیم بندی نمود که تفاوت بسیار زیادی با هم دارند. با توجه به قیمت گران چوب نسبت به ورق های ام دی اف در یک مقایسه کلی و بدون در نظر گرفتن طرح کابینت می تون گفت، قیمت کابینت نئو کلاسیک چوبی گران تر از ام دی اف می باشد.

قیمت کابینت نئوکلاسیک چوبی

البته اشاره به این نکته نیز لازم است که جنس چوب های به کار رفته در این کابینت ها نیز متفاوت بوده و بر همین اساس نیز قیمت نهایی افزایش یا کاهش پیدا خواهد کرد. چوب های به کار رفته برای مغز یا بدنه این نوع کابینت می تواند گردو، راش و بلوط باشد که در این میان چوب گردو گران تر از سایر گزینه ها می باشد.

قیمت کابینت نئوکلاسیک ام دی اف

با توجه به قیمت بسیار گران چوب و عدم توانایی این مدل از کابینت ها برای تمام اقشار جامعه، نمونه های بسیار با کیفیتی از کابینت های نئوکلاسیک از ورق های ضخیم ام دی اف تولید میشوند. ام دی اف های به کار رفته ارزان تر از چوب می باشند و کیفیت آنها در سطح مطلوبی قرار گرفته و در حال حاضر تمام کابینت های مدرن و لوکس با این ورق ها تولید میشوند. ورق های ام دی اف مورد استفاده برای ساخت بدنه کابینت نه تنها از نظر ضخامت با هم فرق دارند، بلکه کیفیت آنها نیز متفاوت می باشد. به طوریکه نمونه های وارداتی از برندهای مختلف گران تر از نمونه های داخلی می باشد.

کابینت های تمام ام دی اف دارای تنوع بالایی از نظر رنگ بوده و با توجه به اینکه جنس و برند تولید کننده رنگ چه چیزی می باشد می تواند باعث گران یا ارزان تر شدن قیمت کابینت نئوکلاسیک شود.

قیمت کابینت نئوکلاسیک ام دی اف روکش چوب

با توجه به زیبایی و اصالتی که در کابینت های کلاسیک و چوبی وجود دارد، در دنیای امروز نیز گرایش و تمایل به این کابینت ها بسیار زیاد است. به همین دلیل ترکیبی از این کارها را می توان در کابینت نئوکلاسیک ام دی اف روکش چوب مشاهده نمود. قیمت کابینت نئوکلاسیک ام دی اف روکش چوب با توجه به جنس روکش ها و تکنولوژی به کار رفته برای چسباندن آنها بر روی درب کابینت متفاوت خواهد بود. این گروه از کابینت ها با مدل تمام ام دی اف هیچ تفاوتی نداشته و تنها برای درب از روکش چوب استفاده میشود.

قیمت کابینت نئوکلاسیک ام دی اف روکش چوب

کابینت هایی که دارای روکش چوب می باشند پس از اینکه طرح به کمک دستگاه سی ان سی ایجاد شد، با تجهیزات مخصوص و رنگ های بسیار مقاوم روکش بر روی درب نصب شده و اصطلاحا وکیوم میشود. جنس چسب به کار رفته در این مرحله نیز نه تنها می تواند قیمت را تحت تاثیر قرار دهد، بلکه بر کیفیت و میزان عمر و ماندگاری کار نیز به شدت اثرگذار است.


نوین کابین کابینت ,قیمت ,نئوکلاسیک ,روکش ,توجه ,گران ,قیمت کابینت ,کابینت نئوکلاسیک ,رفته برای ,کیفیت آنها ,تولید میشوند ,قیمت کابینت نئوکلاسیک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

زودتر | دارک روید | اعماق تاریک اندروید | NOINDEX آگهینامه دانلود کده pouya سازمان اسکی آزاد دبیرستان انرژی اتمی مشهد