رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس ضمن حضور سرزده در مرکز شبانه روزی کودکان ذهنی زیر ۱۴ سال هیلان و بازدید از نحوه ارائه خدمات تخصصی و آموزشی توانبخشی به این کودکان پرداخت و همچنین  با پرسنل این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از رومه اقتصاد آینده، پروین یاری زاده ضمن اشاره  به وجود ویروس کرونا و تغییر در شیوه زندگی آحاد جامعه و چالش های سازگاری همراه با آن گفت: توجه به این مهم در مراکز شبانه روزی   با در نظر گرفتن شرایط موجود توسط این مراکزاهمیت افزون تری دارد.

این مسئول در بازدید خود ضمن تاکید بر  توجه و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی مطابق با دستورالعمل های ابلاغی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا توسط  مراکز، از زحمات و تلاش کارکنان مرکز تشکر و قدردانی کرد.

یاری زاده هدف از این بازدید را بررسی چگونگی و کیفیت ارائه خدمات عنوان کرد و وی از فضاهای فیزیکی، انبار مواد غذایی و سایر قسمت های مرکز توانبخشی کودکان زیر ۱۴ سال هیلان بازدید به عمل آورد.

مقالات بیشتر:مرکز توانبخشی سالمندان


anoshaaa مرکز ,بازدید ,توانبخشی ,هیلان ,کودکان ,مرکز توانبخشی ,یاری زاده ,ارائه خدمات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تولید و فروش گچ پلیمری وبسایت علی چرمساز توان موشکی ایران تیر موزیک | دانلود آهنگ جدید مجله بازسازی منزل مشعل سلطان کبیر هپی سانگ - دانلود آهنگ شاد جدید غصه نخور