در واقع استوری ها یا داستان های اینستاگرام به شما این امکان را میدهند تا رویداد های روزمره خود را با دوستان تان به اشتراک بگذارید. از سفر و دیدن نقاط دیدنی جهان گرفته تا هنر و اخبار روز و کلی تصاویر و فیلم های جذاب دیگر میتوانند در این قاب بیست و چهار ساعته میهمان صفحه های اینستاگرام شما باشند.
گذاشتن عکس و ویدیو در حالت بومرنگ و یا با اپلیکیشن Hyperlapse
در استوری می توانید ویدیو هایی که قبلا با حالت بومرنگ ضبط کرده اید و محتوایی که با اپلیکیشن Hyperlapse اینستاگرام  بدون لرزش و با سرعت بیش تری قبلا فیلمبرداری کرده اید را در استوریز خود وارد کنید.


نحوه اضافه کردن محتوا از رول دوربین


یکی از ویژگی‌های جالب استوری اینستاگرام این است که به شما اجازه می‌دهد محتوای ایجاد شده در 24 ساعت گذشته از رول دوربین یا گالری گوشی‌های هوشمند خود را آپلود کنید. برای این کار کافی است برروی دوربین استوری ضربه بزنید، سپس آخرین محتوای رول دوربین خود را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد. از این قسمت می‌توانید به راحتی محتوایی که می‌خواهید را به استوری خود اضافه کنید.


چگونه چند عکس در استوری بگذاریم؟


همانطور که در استوری های دوستانتان دیده اید، اینستاگرام به شما اجازه می دهد که هر تعداد که دوست دارید عکس یا ویدئو را استوری کرده تا دوستانتان بتوانند آن ها را یکی پس از دیگری ببینند. برای اینکه بتوانید چند عکس را استوری کنید، هنگامی که طبق روش بالا به گالری خود رفتید، می توانید گزینه Select Multiple را از گوشه سمت چپ و بالای صفحه انتخاب کرده و سپس هر تعداد که مایل هستید عکس انتخاب کنید.

اگر در حال حاضر یک استوری را پست کرده اید و می خواهید یکی دیگر اضافه کنید، دیگر نباید روی عکس خود لمس کنید چون با این کار استوری خودتان نمایش داده می شود! کاری که باید بکنید این است که صفحه اصلی را به سمت راست بکشید تا بتوانید عکس جدیدی را به استوری خود اضافه کنید.

روش گذاشتن استوری دوم در اینستاگرام


 زمانیکه شما استوری اول را در پیج اینستاگرامی خود آپلود می کنید، با کلیک بر روی عکس پروفایل خود، استوری که گذاشته اید را تنها می توانید مشاهده کنید. از این رو برای گذاشتن استوری دوم باید چیکار کرد؟! اگر شما قصد دارید تا استوری دوم را آپلود کنید، باید با استفاده از مراحل زیر اقدام کنید؛

1- از منو کاربری وارد برنامه اینستاگرام شوید.

2- در صفحه خانه که در صفحه اول واقع شده است می توانید استوری های را مشاهده کنید. برای گذاشتن استوری دوم اینستاگرام باید بر روی علامت دوربین گوشه که با کادر قرمز در تصویر مشخص شده است کلیک کنید. اینک شما می توانید مجددا اقدام به آپلود استوری دوم خود کنید.


followinsta استوری ,اینستاگرام ,صفحه ,کرده ,دوربین ,توانید ,گذاشتن استوری ,مشاهده کنید ,برای گذاشتن ,اضافه کنید ,کنید برای ,برای گذاشتن استوری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ جدید - آهنگ جدید - فیلم دانلود آهنگ های جدید repovid علی مهدوی شهرستانی سایت مرجع شعبانی شرکت فــرا فــرم ســـــازان مـــــاندگار انتخاب شما اموزشی