مد به عنوان هدف طراحان لباس، عملکرد سیستم حاکم را در یک نظام اجتماعی تضمین می کند. خلاقیت و تولید مد حاصل کار اجتماعی است و نه استعداد ذاتی، گرچه ممکن است کسی بسیار خلاق و با استعداد باشد اما بدون همکاری و کسب مشروعیت از جانب سیستم مد و عبور از دروازه‌های آن نمی‌تواند به شهرت برسد؛ همه طراحان نیز دوره طراحی لباس را گذرانده اند.

امروزه مد یک صنعت جهانی است و در بسیاری از کشورهای بزرگ و پیشرفته جای پای خود را محکم کرده ‌است. سرعت تحول مد در ایران نیز از زمان ظهور اینترنت در خانه های مردم بسیار بالا رفت.

شغل طراحی لباس همواره جایگاه خود را در جامعه داشته و دارد. در سطح کشور طراحان لباس، لباس هایی را طراحی می کنند و الگوی آنها را در اختیار دوزندگان و خیاطان قرار می دهند تا این لباسها را تولید و به دست مصرف کنندگان برسانند. در حال حاضر صنعت مد بیش از هر چیز متکی بر بازار انبوه است. تولید انبوه طالب بیشتری دارد و نیاز طیف گسترده‌ای از مشتریان را برآورده می‌کند. مشاهیر دنیای مد برای هر فصل مد روندهایی را تعیین می‌کنند که بر اساس آن لباس‌های ماشینی تولید می‌شود. آن‌ها اغلب تمام طول یک فصل را صبر می‌کنند تا مطمئن شوند آیا سبک مطرح شده می‌تواند بازار را به دست بگیرد یانه، سپس برای تولید آن ابتکار عمل را به دست می‌گیرند و به منظور صرفه جویی در هزینه و زمان از پارچه‌های ارزان‌تر و تکنیک‌های ساده‌تر برای تولید استفاده می‌کنند که به راحتی می‌تواند توسط یک دستگاه انجام شود. در نتیجه محصول نهایی می‌تواند خیلی ارزان‌تر فروخته شود.

اگر شما هم به طراحی لباس علاقه مند هستید و قصد دارید مهارت های لازم برای یک طراح لباس شدن را بیاموزید، می توانید در  دوره طراحی لباس مدرسه مد و لباس مهسا زارع شرکت کرده و تمامی مهارت ها را بیاموزید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مدرسه مد و لباس مهسا زارع مراجعه کنید.

 


همه چیز از همه جا لباس ,تولید ,طراحی ,می‌تواند ,می‌کنند ,طراحان ,طراحی لباس ,لباس مهسا ,برای تولید ,طراحان لباس، منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عشق saheleaftab تسلیم او مدیریت پروژه های ساختمانی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان ابزار پیجیده فوتوشاپ پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان ثبت شرکت - ثبت شرکت خاص - مشاوره ثبت شرکت فراز صنعت ایرانیان | ساخت تاسیسات شن ماسه و انواع سنگ شکن